S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

 

 



ANKETA

Jakou možnost platby nejraději využíváte?

Dobírka 41% Online bankovní převody 19% Platební karty 22% Bankovní převody 18%

Nejprodávanější

Vaše cena 358,00 Kč (14,04 EUR)
skladem
Vaše cena 329,00 Kč (12,90 EUR)
skladem
Vaše cena 314,00 Kč (12,31 EUR)
skladem

Super cena!

Vaše cena 220,00 Kč (8,63 EUR)
skladem
Vaše cena 47,37 Kč (1,86 EUR)
skladem

NOVINKY

arr3Osobní odběr ZDARMA v obchodě VVmusicshop, Kamenice 144, NáchodNově jsme pro Vás sprovoznili službu osobního odběru v prodejně VVmusicshop, Kamenice 144,... arr3Postup aplikace tvrzeného skla na displej mobilního telefonuJak správně a bez chyb nalepit tvrzené sklo na displej mobilního telefonu? 1. Zkontrolujete, že... arr3Nové způsoby platby a poštovné od 49,00 kčOd 1.6. 2016 jsme pro Vás přidali nové způsoby platby a snížili poštovné na minimum. Můžete... arr3Nový sortiment - Pouzdra, baterie, ochranná skla a fólie pro mob. telefonyOd srpna 2015, jsme pro Vás připravili nový sortiment v podobě příslušenství k mobilním telefonům.... arr3Jak postupovat při platbě předem platební bránou GoPay. Po ukončení Vašeho nákupu a vložení zboží do košíku, si vyberete možnosti dopravy a zvolíte způsob... arr3Vaše otázky a naše odpovědi. Nově jsme pro Vás připravili sekci, kde se dozvíte všechny odpovědi na Vaše otázky. Pokud ale...

KONTAKTY

VV music shop
Kamenice 144
547 01 Náchod
tel: +420 491 428 647 / +420 724 062 072
napište nám
IBAN - CZ55 0800 0000 0011 0593 2319
Volat můžete od 09.00-12.00 a 13.00-17.00

Otázky a odpovědi

Odpovědi na Vaše nejčastější otázky a dotazy


  • Zasíláte zboží i na Slovensko?

Zboží na Slovensko zasíláme od 01.01.2016 pomocí služby Zásilkovna.cz. Při výběru dopravy si zvolíte "Zásilkovna.cz", formu platby "dobírka" a kliknete na tlačítko"OBJEDNAT". Zobrazí se Vám nabídka Zásilkovny, kde si vyberete pobočku na Slovensku a budete pokračovat dalším krokem k vyplnění dodacích údajů.

  • Jak se dozvím o naskladnění zboží nebo snížení ceny u daného produktu?

U každého produktu najdete ikonku hlídacího psa, na kterou když kliknete, zobrazí se Vám okno ve kterém vyplníte svůj email a zaškrtnete důvod oznámení (cena, naskladnění) a po té odešlete. My Vás ihned budeme informovat o změně stavu oznamovacím emailem.

  • Je možné si objednat zboží, které není skladem?

Pokud máte zájem si objednat zboží, které není skladem, musíte nás kontaktovat buď telefonicky na čísla 491 428 647 a 724 062 072 nebo na e-mail jan.vintr@vvmusicshop.cz. My Vám obratem odpovíme, jestli je možné objednávku provést, nebo zboží už není dostupné ani u našich dodavatelů.

  • Můžu si u Vás objednat zboží, které nemáte v nabídce e-shopu?

Ano. Zboží, které nemáme v nabídce e-shopu, je možné u nás objednat. Na e-mail jan.vintr@vvmusicshop.cz nám napíšete o jaké tituly máte zájem a my se Vám ozveme s naší nabídkou. Jsme schopni objednávat i tituly, které jsou dostupné pouze v zahraničí. U takových objednávek je dodací lhůta delší cca 30-90 dní.

  • Proč máte v nabídce zboží, které není skladem?

Zboží, které máme v e-shopu v nabídce a není skladem je tu proto, že si jej můžete objednat i když není dostupný a to telefonicky, e-mailem nebo u produktu, o který máte zájem, klknete na ikonu hlídacího psa a vyplníte svůj e-mail do pole pro to určený.

  • Která doprava (přepravní společnost) zboží je nejrychlejší?

Na každém záleží, kterou přepravní společnost preferuje. My Vám dáváme na výběr ze tří společností Česká pošta, DPD a PPL (pouze na Slovensko). Česká pošta garantuje dodání balíčku do tří dnů od dne podání. Přepravce DPD do druhého dne od dne podání a dostáváte průběžné informace o stavu Vaší zásilky a kdy bude doručována. Společnost PPL využíváme pouze ne posílání balíčků na Slovensko a trvá tři až čtyři dny.

  • Je u Vás možné platit za zboží předem?

Ano, je to možné, ale pouze převodem na účet. Platební brány GoPay, PayU a podobné nepoužíváme. Postup je takový, že při dokončování objednávky si zvolíte platbu předem na účet. Dokončíte objednávku a přijde Vám potvrzení o přijetí objednávky. Následně Vám bude zaslán e-mail, že zboží je opravdu skladem, číslo účtu i V.S., který použijete při převodu částky ve prospěch našeho účtu.

  • Jakým způsobem balíte zboží, aby mně dorazilo v pořádku?

Každé CD, DVD nebo Blu-ray je zabalené v celofánu ale jsou také vyjimky, že výrobce zboží nijak nezabalí (není zacelené ve fólii). Zboží zasíláme v bublinkových obálkách, nebo při větší objednávce v kartonových krabičkách. Jednotlivá CD, DVD, Blu-ray nebo knihy zasílané v bublinkových obálkách je ještě samostatně zabaleno v kartónu, aby jsme minimalizovali poškození nárazem. Větší množství zboží balíme do bublinkové fólie a vkládáme do vystlané kartonové krabičky.

  • Musím v objednávce uvést tel. nebo e-mail?

Ano, musíte uvádět jak telefonní číslo, tak i e-mail. Jelikož na Vás potřebujeme kontakt, na který Vás budeme informovat o stavu Vaší objednávky nebo pro doplnění dodacích údajů.

  • Za jak dlouho zboží dostanu do ruky?

Objednané zboží skladem odesíláme do 24 hod. od obdržení objednávky. Česká pošta garantuje dodání do tří dnů od odeslání, DPD do druhého dne. Na Slovensko službou PPL trvá dodání tři až čtyři dny. Průměrná doba dodání balíčku v Česku se pohybuje kolem 2,5 dne od odeslání zásilky. Náše průměrná doba dodání zboží je kolem 1,9 dnů.

  • Kdy odesíláte objednané zboží, které máte skladem?

Většinou objednané zboží skladem odesíláme ještě týž den, kdy obdržíme objednávku ( do 15:00 hod. ) nejpozději do 24 hodin.

  • Která doprava (přepravní společnost) zboží je nejrychlejší?

Na každém záleží, kterou přepravní společnost preferuje. My Vám dáváme na výběr ze tří společností Česká pošta, DPD a PPL (pouze na Slovensko). Česká pošta garantuje dodání balíčku do tří dnů od dne podání. Přepravce DPD do druhého dne od dne podání a dostáváte průběžné informace o stavu Vaší zásilky a kdy bude doručována. Společnost PPL využíváme pouze ne posílání balíčků na Slovensko a trvá tři až čtyři dny.

  • Jaké přepravní společnosti využíváte?

Naši partneři pro přepravu jsou Česká pošta, DPD a PPL - pro Slovensko. Poslání pomocí České pošty + balné 99,- Kč na dobírku, nebo 79,- Kč platba předem na účet. Balíček zaslaný pomocí DPD + balné 119,- Kč. Balíček odeslaný na Slovensko pomocí PPL stojí 249,- Kč platba předem.

  • Jsou všechny tituly, které nabízíte v e-shopu originály?

Všechny tituly, které nabízíme k prodeji v e-shopu jsou originální nahrávky. Revival a podobné tituly nenabízíme. Je to nekvalitní přednes neprofesionálních interpretů.

  • Nabízíte věrnostní program?

Věrnostní program zatím není v provozu, ale pilně se na tom pracuje.

  • Musím se u Vás registrovat, když si chci objednat zboží?

Registrace v e-shopu VV music shop.cz není potřeba. Pokud se ale registrujete, máte velikou výhodu při dalším nákupu. Nemusíte totiž znovu vyplňovat dodací a kontaktní údaje, které jsou potřeba pro kvalitní dodání Vašeho objednaného zboží. Vyplníte pouze jméno a heslo a můžete nakupovat.

  • Jakou hodnotu zboží musím překročit, pokud chci poštovné zdarma?

Pokud překročíte částku 1900,-Kč máte zaslání Vašeho zboží po České republice ZDARMA.

  • Nemám zkušenosti s elektronickým obchodem, jak si můžu zboží objednat?

Máte tři možnosti, jak si u nás objednat zboží. První je, že si vybrané zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka KOUPIT. Následně si v pravém horním rohu kurzorem najedete na obsah košíku a prokliknete se do obsahu nákupního košíku, kde si zvolíte druh dopravy a kliknete na tlačítko OBJEDNAT. Následně vyplníte povinné dodací údaje, zkontrolujete si obsah košíku, přečtete si obchodní podmínky a kliknete na tlačítko OBJEDNAT. Druhá možnost, jak si objednat zboží je, že napíšete našemu prodejci na e-mail jan.vintr@vvmusicshop.cz o jaké zboží máte zájem a připíšete dodací údaje. Třetí možnost jak objednat zboží, je ta nejjednodušší a to zavolat na tel. čísla +420 491 428 647 nebo +420 724 062 072 a vše potřebné nám sdělit.

  • Mohu poslat objednané zboží jako dárek svému blízkému?

Pokud máte zájem udělat někomu blízkému radost dárkem, je tu možnost, objednané zboží poslat na jeho adresu, kterou napíšete jako doručovací a zvolíte si platbu předem na účet. Do poznámky k objednávce uveďte, že se jedná o dárek a my nebudeme do balíčku přidávat fakturu, kterou pošleme na Vaši adresu, kterou uvedete jako fakturační.

  • Co mám dělat, když mně přepravce přivezepoškozený balíček?

Pokud Vám přepravce přiveze očividně poškozenou zásilku, neváhejte a s řidičem sepište protokol o poškození zásilky, případně si balíček vyfoťte, zásilku nepřebírejte a ihned nás kontaktujte. Ale když se Vám stane, že balíček na pohled nebude vypadat jako poškozený a po následném otevření zjistíte, že je zboží poničené, neváhejte a sdělte nám to. Telefonní čísla pro reklamace 491 428 647 a 724 062 072 nebo e-mailem jan.vintr@vvmusicshop.cz a my ihned začneme Vaši reklamaci řešit.

  • Co mám dělat, když mně objednané zboží nepřichází?

Pokud jste si zboží nechali poslat prostřednictvím České pošty, v potvrzovacím e-mailu nejdete číslo zásilky, které okopírujete a vložíte do kolonky na tomto odkazu - Sledování zásilky. Systém České pošty Vám řekne, co se s Vaší zásilkou děje. Jestli jste si e-mail omylem vymazali, napište nám na e-mail jan.vintr@vvmusicshop.cz nebo zavolejte na tel. 724 062 072 / 491 428 647 a my Vám rádi číslo sdělíme. Jestliže jste si zvolili přepravu zboží pomocí DPD a zboží stále není doručené, ihned nás kontaktujte.

S námi se nemusíte ničeho bát!

 

Pokud jste zde nenašli odpověď na Vaši otázku,

neváhejte a napište nám ji do formuláře pod tímto

článkem a my Vám rádi odpovíme.

PO - PÁ

9:30 - 17:00

VV music shop.cz

Zde napište Vaši otázku, my obratem odpovíme.
Jméno: *
E-mail: *
Dotaz:
Opište text z obrázku: *
 

 

NzJlNzA0Yj